נושא: OVERKILL מעולם לא היה כה OVERKILL-י... תאריך: 5/29/2013 9:28:00 AM
מחבר/ת: or yochanan
אין לי מושג באיזה שטח אתה רוכב, אבל לשבור שפיצים בכזו תדירות יכול להצביע על אחד מהדברים הבאים: 1. האופניים/גלגלים לא מתאימים לך בעליל 2. צריך לשנות משהו בסגנון הרכיבה
אני מעולם לא שברתי שפיצים, ועשיתי הרבה קילומטראז´, ובשטח טכני.
להחליף מכלולים באופני כניסה זה אבסורד, במחיר של סט גלגלים ובולם אתה רוכש אופניים שלמים, טובים בהרבה ממה שיש לך כעת.
בעוד שאני מסכים כי בניה של סט גלגלים המותאם אליך תפתור את הבעיה - זה OVERKILL מהדרגה הראשונה. א. זה לא עסק זול ו-ב. לצרכים שאתה מתאר, אין שום סיבה לעשות זאת.
בניה של סט פשוט תעלה סביב ה2000 שקלים (בניה של סט סביר עולה בערך 3000, אז לקחת 2/3 מחיר), בולם יד 2 סביר יעלה לך סביב ה1000. ב3000 שקלים + מחיר האופניים הנוכחיות שלך אתה יכול למצוא ז"ק 29 שיתאימו לצרכים שלך, יהיו נוחים יותר, עבירים יותר, וממש לא יישברו.
|