נושא: שים לב תאריך: 5/29/2013 9:41:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
בגדול, מה שכתבתי הוא בכדאי להחליף גלגל אחורי לאחד חזק ועמיד בעלות של כ-1000 ש"ח.
אם שוברים שפיצים בגלגלים מהסוג הזול (כי אני לא מניח שישי קונה גלגלים של איסטון/DT/מאביק ב-4000 ש"ח כל שלושה חודשים) אז כדאי לבנות לפחות גלגל אחורי (כי הוא בד"כ הבעייתי). גלגל חזק וטוב על נאבה מיסבים סגורים סבירה עולה כ-1000 ש"ח. מעבר לזה כל המכלולים צריכים להיות ברמה אחת מעל רמת הכניסה (שזה סביר על הארדרוק)
|