טקסט הודעת פורום
| 5/31/2013 2:23:00 PM |
|
נושא: שאלה של מתחילים בנוגע לוונטיל תאריך: 5/31/2013 2:23:00 PM
מחבר/ת: ישראל גרינברג
שלום! באופניים שלי Norco charger 9.3 יש ונטיל צרפתי, presta, והיום רכשתי ב 10 שקלים 2 מתאמים ל ונטיל רגיל shreder. השאלה שלי היא איך להתאים את המתאם לוונטיל שלי
|
חזרה לפורום |
|
|