טקסט הודעת פורום
| 5/31/2013 3:28:00 PM |
|
נושא: מה שיש לך שם זה תאריך: 5/31/2013 3:28:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
לא מתאם לפרסטה. זה פקק לשרדר ומוציא ליבת ונטיל, גם של שרדר.
נ.ב אתה לא באמת צריך שני מתאמים. אחד מספיק. גם ככה אתה צריך לפרק אותו לפני שאתה יכול לנפח.
|
חזרה לפורום |
|
|