הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/31/2013 3:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  מה שיש לך שם זה
נושא: מה שיש לך שם זה תאריך: 5/31/2013 3:28:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

לא מתאם לפרסטה. זה פקק לשרדר ומוציא ליבת ונטיל, גם של שרדר.

נ.ב
אתה לא באמת צריך שני מתאמים. אחד מספיק. גם ככה אתה צריך לפרק אותו לפני שאתה יכול לנפח.


חזרה לפורום