הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/1/2013 8:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שקד סדן עם תוכן  כידון
נושא: כידון תאריך: 6/1/2013 8:13:00 AM
מחבר/ת: שקד סדן

שלום אני רוצה להחליף כידון איך אני יודע מה העובי של הclamp בסטם?


חזרה לפורום