טקסט הודעת פורום
6/1/2013 8:13:00 AM
שקד סדן
כידון
נושא:
כידון
תאריך:
6/1/2013 8:13:00 AM
מחבר/ת:
שקד סדן
שלום אני רוצה להחליף כידון איך אני יודע מה העובי של הclamp בסטם?
חזרה לפורום