טקסט הודעת פורום
6/1/2013 3:39:00 PM
nativ Sp
לא מכיר את הדגם אבל אני 181 והאופניים שלי:
נושא:
לא מכיר את הדגם אבל אני 181 והאופניים שלי:
תאריך:
6/1/2013 3:39:00 PM
מחבר/ת:
nativ Sp
מידה "LARGE 19 לפי דעתי אתה צריך מידה SMALL
חזרה לפורום