טקסט הודעת פורום
| 6/1/2013 10:24:00 PM |
|
נושא: זו בדיוק המידה המתאימה תאריך: 6/1/2013 10:24:00 PM
מחבר/ת: חסוי
גמאני בגובה שלך וגמאני תכננתי לקנות HardRock חחחח ובדקתי את מידה M והיא מצוינת (במצמן בצומת ביל"ו אם זה משנה)
הרגליים נוגעות לגמריי בריצפה ועדיין יש כיפוף קטן של הברך :suss:
אחלה של אופניים ד"א מאוד נוחות
|
חזרה לפורום |
|
|