הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/3/2013 10:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  אז ככה:
נושא: אז ככה: תאריך: 6/3/2013 10:54:00 PM
מחבר/ת: t g

SJ אופניים מעולות! אבל אם תימשוך בעתיד לכוון יותר אגרסיבי-לך על האנדורו.
המהלך בולם קדמי בדגמים 2008-9 הוא 150. זה כבר יותר מSJ , וכל האופניים יותר טובות בכל דבר.
באנדורו החדשות המהלך עלה ל160 , אבל המחיר יקר מתקציבך.
אני מאוד נהנתי מהאנדורו 2008 עם בולם טריפל 150 מקדימה,אחלה אופניים!
נשארתי עם אנדורו-רק מהדגם החדש יותר(160) ושילדת-X.
בגלל שאתה 165-גם הSJ יהיו מספיקות לך-אם אתה גם קל משקל.
את הקמבר אני לא מכיר.
בברכה.
:suss:


חזרה לפורום