נושא: אז ככה: תאריך: 6/3/2013 10:54:00 PM
מחבר/ת: t g
SJ אופניים מעולות! אבל אם תימשוך בעתיד לכוון יותר אגרסיבי-לך על האנדורו. המהלך בולם קדמי בדגמים 2008-9 הוא 150. זה כבר יותר מSJ , וכל האופניים יותר טובות בכל דבר. באנדורו החדשות המהלך עלה ל160 , אבל המחיר יקר מתקציבך. אני מאוד נהנתי מהאנדורו 2008 עם בולם טריפל 150 מקדימה,אחלה אופניים! נשארתי עם אנדורו-רק מהדגם החדש יותר(160) ושילדת-X. בגלל שאתה 165-גם הSJ יהיו מספיקות לך-אם אתה גם קל משקל. את הקמבר אני לא מכיר. בברכה. :suss:
|