הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/4/2013 11:58:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית גרינברג עם תוכן  שאלה לגבי בולם חלוד!
נושא: שאלה לגבי בולם חלוד! תאריך: 6/4/2013 11:58:00 AM
מחבר/ת: עמית גרינברג

קניתי לפני כמה זמן GT IDRIVE 5.0 שלא נסעו עליהם כ"כ הרבה במצב מצויין.
האטמים של הבולם הקדמי היו שחוקים ויבשים וכעבור כמה רכיבות שמתי לב שהבולם הקדמי נהייה קשה אחרי כמה זמן של רכיבה. (אם למישהו יש רעיון מה יכול היה לגרום לזה אני אשמח לשמוע)
לקחתי את האופניים לחנות מקצועית והם פתחו את הבולם ואמרו לי שהוא חלוד מבתוכו ושאבק וחול עשו לי עליו שריטות (רואים את השריטות מבחוץ).

השאלה שלי היא כזאת:
מה אפשר לעשות עם בולם חלוד? האם יש אפשרות לתקן את זה?
הבולם הוא של חברת EPICON והוא הבולם שמגיע עם האופניים.
תודה לעונים!



חזרה לפורום