הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/4/2013 2:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית גרינברג עם תוכן  תודה צחי!
נושא: תודה צחי! תאריך: 6/4/2013 2:43:00 PM
מחבר/ת: עמית גרינברג

הבולם עובד.
אני אמור לקבל בחזרה את האופניים בסביבות 16:00 ואז אצא לרכיבה קטנה לראות איך הוא.
האופניים הם כלי רכב שמאוד אכפת לי ממנו, אני אשקול קניה של בולם חדש בעתיד.
תודה רבה!



חזרה לפורום