טקסט הודעת פורום
| 6/4/2013 2:43:00 PM |
|
נושא: תודה צחי! תאריך: 6/4/2013 2:43:00 PM
מחבר/ת: עמית גרינברג
הבולם עובד. אני אמור לקבל בחזרה את האופניים בסביבות 16:00 ואז אצא לרכיבה קטנה לראות איך הוא. האופניים הם כלי רכב שמאוד אכפת לי ממנו, אני אשקול קניה של בולם חדש בעתיד. תודה רבה!
|
חזרה לפורום |
|
|