טקסט הודעת פורום
| 6/4/2013 5:51:00 PM |
|
נושא: אופני כניסה ז"ק 29 תאריך: 6/4/2013 5:51:00 PM
מחבר/ת: ניקולס דה לה ריאסטר
שלום לכולם שמי ניקולס אני חדש ואני רוצה להכנס לתחום הרכיבה(קרוס קאנטרי). הלכתי לחנות האופניים בבאר שבע והציעו לי EVOKE RACE 29 2013. הייתי רוצה לקבל עליהם חוות דעת ועצות. דרך אגב התקציב שלי הוא עד 3000.
|
חזרה לפורום |
|
|