הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/4/2013 5:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניקולס דה לה ריאסטר עם תוכן  אופני כניסה ז"ק 29
נושא: אופני כניסה ז"ק 29 תאריך: 6/4/2013 5:51:00 PM
מחבר/ת: ניקולס דה לה ריאסטר

שלום לכולם שמי ניקולס אני חדש ואני רוצה להכנס לתחום הרכיבה(קרוס קאנטרי).
הלכתי לחנות האופניים בבאר שבע והציעו לי EVOKE RACE 29 2013.
הייתי רוצה לקבל עליהם חוות דעת ועצות.
דרך אגב התקציב שלי הוא עד 3000.


חזרה לפורום