נושא: step away תאריך: 6/4/2013 6:09:00 PM
מחבר/ת: or yochanan
אין שום טעם לשים 3000 שקלים על אופני מדבקה (וevoke אלו לחלוטין אופני מדבקה, למרות שCTC משווקים אותם בטענה שהם לא). אתה יכול להביא GT Karakoram, Haro Flightline או Specilized HR.
3K עבור ז"ק 29 זה תקציב קלאסי ליד 2... הרבה יותר תמורה למחיר. אם היית עולה ל4K היית יכול לסגור Trek Mamba או GT Karakoram 1.0 ולקבל תמורה טובה יותר לכסף.
|