הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/4/2013 6:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  or yochanan עם תוכן  step away
נושא: step away תאריך: 6/4/2013 6:09:00 PM
מחבר/ת: or yochanan

אין שום טעם לשים 3000 שקלים על אופני מדבקה (וevoke אלו לחלוטין אופני מדבקה, למרות שCTC משווקים אותם בטענה שהם לא).
אתה יכול להביא GT Karakoram, Haro Flightline או Specilized HR.

3K עבור ז"ק 29 זה תקציב קלאסי ליד 2... הרבה יותר תמורה למחיר. אם היית עולה ל4K היית יכול לסגור Trek Mamba או GT Karakoram 1.0 ולקבל תמורה טובה יותר לכסף.


חזרה לפורום