טקסט הודעת פורום
| 6/4/2013 6:34:00 PM |
|
נושא: תשובה תאריך: 6/4/2013 6:34:00 PM
מחבר/ת: ניקולס דה לה ריאסטר
אני הלכתי לטרק באר שבע שזה של CTC, אמרו לי שאני צריך 100mm כדי להיכנס לשטח,לא יודע אם זה נכון אבל אני מחפש את הנוחות המקסימלית בתקציב שלי.
|
חזרה לפורום |
|
|