הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/4/2013 8:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור רחמני עם תוכן  איזה דגם עדיף
נושא: איזה דגם עדיף תאריך: 6/4/2013 8:45:00 PM
מחבר/ת: ליאור רחמני

מבחינת המפרט
avalanch 2.0 או 3.0 ? שניהם שנת 2012
ממה שקראתי המפרט כמעט אחד לאחד.

תודה!


חזרה לפורום