טקסט הודעת פורום
6/4/2013 8:45:00 PM
ליאור רחמני
איזה דגם עדיף
נושא:
איזה דגם עדיף
תאריך:
6/4/2013 8:45:00 PM
מחבר/ת:
ליאור רחמני
מבחינת המפרט
avalanch 2.0 או 3.0 ? שניהם שנת 2012
ממה שקראתי המפרט כמעט אחד לאחד.
תודה!
חזרה לפורום