הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/4/2013 9:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  פליקס מכנובסקי עם תוכן  למיטב ידיעתי באופני GT ...
נושא: למיטב ידיעתי באופני GT ... תאריך: 6/4/2013 9:47:00 PM
מחבר/ת: פליקס מכנובסקי

דגם 4.0 הוא הבסיסי ביותר ודגם 1.0 המשודרג ביותר.
שים לב האם לצרכיך אתה זקוק לשידרוגים המוצעים. לפעמים זה ממש לא משמעותי והתמחור של הדגם המשופר יקר באופן משמעותי.


חזרה לפורום