נושא: ההערה על הבולם היא שטות תאריך: 6/5/2013 12:56:00 AM
מחבר/ת: or yochanan
האופניים שלי כרגע הן ON ONE CARBON 29 RACE, והבולם (FOX) שלי מכוון על 80ממ.. אני יכול לפתוח אותו ל100ממ, ולא עושה את זה כי אני לא מרגיש שחסר לי מהלך. צריך לזכור ש80ממ על אופני 29 זה כמו 100ממ על אופני 26, ובערך כל אופני ה26 לרכיבות XC מגיעים עם 100ממ. ושלא תבין לא נכון - אני מתחרע על האופניים שלי. אני רוכב בערך 80-90 אחוז בסינגלים, אגרסיביים יותר ואגרסיביים פחות.
בסופו של יום המהלך זה ה-ר-ב-ה פחות חשוב מאיכות הבולם (וזה בלי להזכיר שפת גוף, גאומטריית שלדה וכו´).
|