הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/5/2013 12:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  tal brenner עם תוכן  אבל זה נכון במקרה הזה
נושא: אבל זה נכון במקרה הזה תאריך: 6/5/2013 12:39:00 PM
מחבר/ת: tal brenner

כי באופני כניסה הוא לא יקבל בולם ברמה כמו שלך.
ולכן עדיף לו שהמהלך יהיה 100 מ"מ ולא 80. כי בן כה וכה הבולם לא יהיה ברמה גבוהה.
ולרכוב על בולם 80 מ"מ ברמה נמוכה זה כמו לרכוב בלי בולם בכלל


חזרה לפורום