טקסט הודעת פורום
| 6/5/2013 12:39:00 PM |
|
נושא: אבל זה נכון במקרה הזה תאריך: 6/5/2013 12:39:00 PM
מחבר/ת: tal brenner
כי באופני כניסה הוא לא יקבל בולם ברמה כמו שלך. ולכן עדיף לו שהמהלך יהיה 100 מ"מ ולא 80. כי בן כה וכה הבולם לא יהיה ברמה גבוהה. ולרכוב על בולם 80 מ"מ ברמה נמוכה זה כמו לרכוב בלי בולם בכלל
|
חזרה לפורום |
|
|