הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/5/2013 12:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  tal brenner עם תוכן  אל תעשה את הטעות שאני עשיתי
נושא: אל תעשה את הטעות שאני עשיתי תאריך: 6/5/2013 12:44:00 PM
מחבר/ת: tal brenner

תהייה מדויק בסגנון רכיבה שלך! אם אתה מדייק כשאתה אומר שאתה רוכב AM, אז SJ הם לא בשבילך. אלה אופני XC טהורות.

גם אני הייתי בנקודה שאתה נמצא בה עכשיו. שידרגתי אז ל trek fuel ex (שאפשר להקביל את זה ל SJ, ברמת האגרסיביות), אבל הן לא באמת ענו לרמת האגרסיביות שאני רוכב ואחרי שנה שידרגתי ל remedy - שאפשר להקביל אותן ל enduro.

אז תעשה את החושבים שלך...ואולי תמנע מעוד שידרוג שיעלה לך עוד כסף בעתיד.

אבל זה אם אתה באמת רוכב AM !

ואני לא יודע איפה שמעת מילה לא טובה על האנדורו....


חזרה לפורום