נושא: האם להחליף גלגלי 29 בגלגלי 26? תאריך: 6/5/2013 2:45:00 PM
מחבר/ת: ירון כהן
שלום,
אני רוכב על אופני טרק מרלין 29" במידה 17.5 (מקביל ל M). גובהי 1.75 מ´ ולכאורה מידת האופניים מתאימה לי. בפועל (כנראה בגלל שהרגליים שלי מעט קצרות) אין רווח בין המפשעה לבין הצינור העליון. למרות שזה בעייתי ברכיבה (בעיקר בירידות מהירות מהכיסא) אני לא רוצה להחליף את האופניים שבסה"כ אני די מרוצה מהן (יש לי אותן כ 3 חודשים), ואני מתלבט האם כדאי לי להחליף את הגלגלים שלהם לגלגלים במידה 26". כך למעשה אני אנמיך את האופניים במשהו כמו 4 סמ´.
שאלתי - האם זה אפשרי ומומלץ? האם זה לא פוגע בהתנהגות האופניים או בחוזק המבני שלהן? תודה מראש על התשובה.
|