הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/5/2013 3:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  or yochanan עם תוכן  אפשרי? אולי. מומלץ? ממש לא
נושא: אפשרי? אולי. מומלץ? ממש לא תאריך: 6/5/2013 3:16:00 PM
מחבר/ת: or yochanan

האופניים נבנו בגאומטריה הבנוייה ל29 אינץ´.
אמנם ייתכן כי גאומטריה נשמע כמו דבר לא חשוב, אבל בפועל זה הדבר כמעט הכי חשוב באופניים (ואולי הכי חשוב).
אני לא הייתי עושה את זה...
אם אתה בוחר לעשות זאת - ספר מה יצא לך !
ותן לי לשחרר המלצה, אם אתה כבר משחק בדברים כאלו - שנה רק את הגלגל האחורי ל26, ותבנה לעצמך מעין Trek 69er לעניים. יש המון יתרונות לגלגל גדול מקדימה וקטן מאחורה, וזה בטוח יעזור לך בנוגע לבעיה המדוברת.
אבל אני חוזר ואומר שבמידת האפשר, עדיף לא לשחק עם גודל הגלגלים.


חזרה לפורום