נושא: עוד משהו שייקרה תאריך: 6/5/2013 7:24:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
אתה גם תוריד את גובה הציר המרכזי ואיתו את הקראנק ואתה תתחיל לגרד את השבילים או המדרכות שאתה נוסע עליהם.
לדעתי להחליף את הגלגלים מ29 ל26 זה לא רעיון טוב. כמו שאמרו פה זה יהרוס את ההתנהגות של האופניים.
ועוד משהו, לדעתי רעיון פחות טוב מלהחליף את שני הגלגלים ל26 הוא להחליף רק את אחד הגלגלים ל26. זה יהרוס את הגיאומטריה וההתנהגות של האופניים יותר מאם תחילף את שניהם. לא שאני ממליץ להחליף את הגלגלים.
סתם ככה. 69ER עדיף לבנות על שלדה של אופני 26 שתוכל להתמודד עם הגלגל הגדול ולא 29 כי את הבולם הקדמי אפשר להקטין אבל אי אפשר לשנות את השלדה ולצפות את השינוי בגיאומטריה שיהיה כשאתה מנמיך את הזנב של האופניים.
|