נושא: תודה רבה על התשובות תאריך: 6/6/2013 10:06:00 AM
מחבר/ת: ירון כהן
תודה רבה לכם על ההשקעה בתשובות, למרות שקיוויתי לתשובה אחרת :(( שאלתי גם מכרים שלי שנמצאים בתחום והתשובה (הדי בוטה) שקיבלתי היא "עדיף לשדרג את יכולות הרוכב מאשר את רכיבי האופניים" (בקיצור - "לך ללמוד לרכב" :p )
נראה קצת מעליב, אבל כנראה שזה מה שאעשה - אחפש מדריך לרכיבה על אופניים שיתן לי כמה שיעורים. האם למישהו יש המלצה על מדריך כזה? תודה מראש.
|