נושא: קניית אופניים יד 2 GT Avalanch 2.0 תאריך: 6/6/2013 12:30:00 PM
מחבר/ת: ליאור רחמני
שלום! מתנצל על החפירות, אך אני רוצה לוודא שאני באמת עושה קנייה נורמלית וקונה אופניים שלא יתפרקו לי אחרי חודש. מחפש בעיקר לשבילים קלים, סינגלים - ככה ברגוע. נתקלתי באחת מהחנויות אופניים באזור שלי בדגם הבא:
GT Avalanch 2.0 שנת 2011-2012 (לא סגורים שם איזה שנה - בכל מקרה, אחרי שראיתי אותם הם במצב מעולה, גם מבחינה מכאנית בקושי נרכבו) מעצורי דיסק מכניים Tectro צמיגי Kenda מעביר אחורי Deore, קדמי Aolivio שיפטרים Shimano בולם קדימי SR Suntour XCR 100MM מתכוונן עם נעילה
ב1200 שווה?
תודה!
|