טקסט הודעת פורום
| 6/8/2013 1:18:00 PM |
|
נושא: רכישת אופניים בניו יורק תאריך: 6/8/2013 1:18:00 PM
מחבר/ת: מוטי גלעם
אני מעוניין לרכוש אופני 29" בניו יורק, שם אהיה בחודש 7/13. המלצות ? איך מביאים לארץ ? האם זה כדאי בכלל ? תודה, מוטי 0544-996158
|
חזרה לפורום |
|
|