טקסט הודעת פורום
| 6/8/2013 10:15:00 PM |
|
נושא: אני לא יודע כמה זה משתלם תאריך: 6/8/2013 10:15:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
את החישוב הזה תצטרך לעשות על פי המחירים שאתה רואה באינטרנט והשוואתם למכירים בארץ ועלות ההובלה של האופניים בטיסה, תלוי בחברת תעופה המחיר משתנה.
|
חזרה לפורום |
|
|