הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/8/2013 10:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  אני לא יודע כמה זה משתלם
נושא: אני לא יודע כמה זה משתלם תאריך: 6/8/2013 10:15:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

את החישוב הזה תצטרך לעשות על פי המחירים שאתה רואה באינטרנט והשוואתם למכירים בארץ ועלות ההובלה של האופניים בטיסה, תלוי בחברת תעופה המחיר משתנה.


חזרה לפורום