הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/9/2013 3:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  בקצרה:
נושא: בקצרה: תאריך: 6/9/2013 3:39:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

1-כן, מאד משפיע
2-אין עדיף יש מתאים. בלחץ גבוה מידי הגלגל יהיה יותר מהיר ועם פחות אחיזה ובלחץ נמוך מידי הגלגל יהיה יותר איטי עם יותר מידי אחיזה, לפעמים עד רמה שאתה מאבד אחיזה, ועם יותר סיכויים לברוח מהחישוק.
הלחץ המתאים תלוי בכמה גורמים שביניהם המשקל שלך וסגנון הרכיבה שלך.

בהארכה תקרא את הכתבה הזו ותראה את הסרטון שמסביר:
http://www.pinkbike.com/news/Tech-Tuesday-tire-pressure-2011.html


חזרה לפורום