הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/10/2013 4:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד אוחנה עם תוכן  specialized SX DH ? עד כמה אידיאלי ?
נושא: specialized SX DH ? עד כמה אידיאלי ?  תאריך: 6/10/2013 4:58:00 PM
מחבר/ת: דוד אוחנה

יש לי specialized SX שיכוך מלא עם בולם קדמי FOX 160 RC2 מכלולים משופרים [ גלגלים מעבירים ] כל האופניים עם מכלולים משופרים כולל מערכת בלימה של פורמולה RX , אני עושה איתם AM אגרסיבי ואני רוצה להתחיל עם DH השאלה היא האם האופניים יעמדו בעומסים בלי לענות אותי יותר מידי , מה אומרים ?


חזרה לפורום