טקסט הודעת פורום
6/11/2013 3:02:00 PM
ערן עוזיאלי
אחלה אופניים
נושא:
אחלה אופניים
תאריך:
6/11/2013 3:02:00 PM
מחבר/ת:
ערן עוזיאלי
אל תדאג הם לא יתפרקו.
כמובן שאפשר לשאוף יותר גבוה - אלה אופני כניסה בסיסיות.
המחיר סביר בהחלט - אל תשכח לקנות קסדה וכפפות.
חזרה לפורום