נושא: משכך אחורי FOX TRIAD 2 תאריך: 6/11/2013 4:19:00 PM
מחבר/ת: יותם ענתבי
שלום לכולם, אני מתעניין ברכישה של ספשלייזד סטאמפג´מפר קומפ 29 והבנתי מקריאת ביקורות ברשת (MTBR) שלמספר רוכבים היו בעיות עם הבולם האחורי מסוג FOX TRIAD 2 (שבגלל מידותיו הייחודיות גם לא ניתן כל כך להחליפו לדגם אחר של FOX). האם מישהו מרוכבי הספשלייזד נתקל בבעייה עם הבולם הנ"ל.
אשמח לשמוע תגובות, תודה, יותם.
|