טקסט הודעת פורום
| 6/11/2013 8:24:00 PM |
|
נושא: כבר נרכשו תאריך: 6/11/2013 8:24:00 PM
מחבר/ת: ליאור רחמני
אין מה להשקיע יותר מדי מעבר לזה. במידה ועוד חודשיים שלושה אראה שאני נכנס רציני (שזו השאיפה) אז אני אשקיע ולא מעט. כל הביגוד יש. קסדה הזמנית giro skyline בדי זול. הבנתי שהיא קסדה די טובה.
זהו!
|
חזרה לפורום |
|
|