נושא: מעבר מזנב קשיח 26" , ל 29" , או שיכוך מלא ? תאריך: 6/14/2013 9:20:00 AM
מחבר/ת: ניר אליאב
אחרי 4 שנים עם זוג אופניים זנב קשיח 26" , FELT Q600, אני מעוניין לשדרג את חוויות הרכיבה. הבולם הקדמי ( SR SUNTOUR) כבר לא משהו, והאמת שגם הגב כבר לא משהו ולפעמים החוסר בשיכוך מלא מתיש אותי. הרכיבה שלי היא רכיבת שבילים וסינגלים בעיקר, עם עליות וירידות חדות - אני גר ברמת הגולן ומטייל בעמק החולה וברמה ולפעמים עולה מעלה או יורד מטה עם האופניים. אני לא סגור על כך שאני מעוניין בשיכוך מלא, אבל אני בהחלט רוצה לשדרג את רמת השיכוך של האופניים הקיימים. התקציב לצורך זה הוא 3500 שח, לא שקל אחד יותר, ומומלץ כמה שקלים פחות.
המחשבות שלי נעות בין - החלפת הבולם הקדמי באופניים הקיימים לבולם טוב יותר מעבר לאופני ז"ק 29 קנית שיכוך מלא יד 2. (עם אפשרות לנעול בולם אחורי)
אשמח אם תוכלו לכוון אותי קצת יותר. לדגמים מסויימים, או אולי למחשבות שונות.
תודה ניר
|