הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/15/2013 9:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני הופ עם תוכן  איבדתי את האום שסוגר את QR בגלגל הקדמי :o:
נושא: איבדתי את האום שסוגר את QR בגלגל הקדמי :o: תאריך: 6/15/2013 9:17:00 AM
מחבר/ת: בני הופ

האופניים: Specialized Stumpjumper FSR Comp 26" 2012
בחנות שבה קניתי את האופניים אמרו שאין להם את החלק. מישהו יכול להמליץ מה לעשות כדי להשיג את האום החסר?

תודה מראש


חזרה לפורום