טקסט הודעת פורום
| 6/15/2013 9:17:00 AM |
|
נושא: איבדתי את האום שסוגר את QR בגלגל הקדמי :o: תאריך: 6/15/2013 9:17:00 AM
מחבר/ת: בני הופ
האופניים: Specialized Stumpjumper FSR Comp 26" 2012 בחנות שבה קניתי את האופניים אמרו שאין להם את החלק. מישהו יכול להמליץ מה לעשות כדי להשיג את האום החסר?
תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|