טקסט הודעת פורום
6/17/2013 6:05:00 AM
דני פריגל
אני גר ביעד, משגב.
נושא:
אני גר ביעד, משגב.
תאריך:
6/17/2013 6:05:00 AM
מחבר/ת:
דני פריגל
איזה QR זה?
כלומר איזה ציר קדמי?
דני
חזרה לפורום