טקסט הודעת פורום
6/17/2013 7:50:00 AM
דני פריגל
זה כנראה ציר 15...
נושא:
זה כנראה ציר 15...
תאריך:
6/17/2013 7:50:00 AM
מחבר/ת:
דני פריגל
כזה סוגר דווקא אין לי...
ניסיתי במצמן קריות?
לפליקס, מנהל החנות, לא היה???
דני
חזרה לפורום