הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/17/2013 7:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  זה כנראה ציר 15...
נושא: זה כנראה ציר 15... תאריך: 6/17/2013 7:50:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

כזה סוגר דווקא אין לי...
ניסיתי במצמן קריות?
לפליקס, מנהל החנות, לא היה???

דני


חזרה לפורום