טקסט הודעת פורום
| 6/20/2013 4:10:00 PM |
|
נושא: החלפת צמיג אחורי תאריך: 6/20/2013 4:10:00 PM
מחבר/ת: ליאור רחמני
שלום! רציתי לדעת איזה חברות כדאי להסתכל עליהם? ל26x2.1 אחורי.. (במחיר סביר "-_-) חוץ מsworks,maxxis,kenda,bontrager,mchelin ובערך כל דבר יקר... תודה!
|
חזרה לפורום |
|
|