נושא: בולם x-fusion ללא שיכוך ריבאונד תאריך: 6/24/2013 10:37:00 AM
מחבר/ת: ערן סיבוני
שלום חברים,
בשבת האחרונה הבולם האחורי באופניים שלי הפסיק לשכך את הריבאונד והוא מקפץ ללא ריסון..
האם מישהו יודע אם מדובר בטיפול מורכב/יקר מאוד? או שבזה משהו שיכולים לסדר במסגרת טיפול רגיל?
שוחחתי עם בעל מקצוע אחד שהמליץ לי לא לתקן ופשוט להחליף לבולם אחר - אשמח לשמוע את חוות דעת הפורום.
תודה
|