הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/24/2013 10:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן סיבוני עם תוכן  בולם x-fusion ללא שיכוך ריבאונד
נושא: בולם x-fusion ללא שיכוך ריבאונד תאריך: 6/24/2013 10:37:00 AM
מחבר/ת: ערן סיבוני

שלום חברים,

בשבת האחרונה הבולם האחורי באופניים שלי הפסיק לשכך את הריבאונד והוא מקפץ ללא ריסון..

האם מישהו יודע אם מדובר בטיפול מורכב/יקר מאוד? או שבזה משהו שיכולים לסדר במסגרת טיפול רגיל?

שוחחתי עם בעל מקצוע אחד שהמליץ לי לא לתקן ופשוט להחליף לבולם אחר - אשמח לשמוע את חוות דעת הפורום.

תודה


חזרה לפורום