הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2013 10:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מה זה חשוב עם תוכן  קרע בצמיג
נושא: קרע בצמיג תאריך: 6/25/2013 10:24:00 AM
מחבר/ת: שי מה זה חשוב

שלום לחברי הפורום,
לפני מספר ימים, במהלך רכיבה, התפנצ´ר לי הגלגל האחורי באופן שבו נוצר קרע באורך של כ- 1 ס"מ ובעובי של 1 מ"מ בדופן הצמיג, קרוב (יחסית) לג´נט, ובאנך לו (בין הג´נט לקוביות). מדובר בצמיג איכותי וחדש לחלוטין – ומכאן גם רצוני שלא למהר ולרכוש צמיג חדש. שאלותיי הן, ,אם כן:
האם קרע זה הוא בר תיקון (באופן שאוכל להוסיף ולרכב בכל סוג של שטח / מכשול)? אם כן, כיצד מוצע לתקנו? האם אני יכול לעשות זאת בעצמי?
האם זה זמן טוב לעבור לטיובלס (במקום לשים פנימית חדשה) או שמא דווקא ההיפך?

תודה על תשובותיכם!


חזרה לפורום