נושא: קרע בצמיג תאריך: 6/25/2013 10:24:00 AM
מחבר/ת: שי מה זה חשוב
שלום לחברי הפורום, לפני מספר ימים, במהלך רכיבה, התפנצ´ר לי הגלגל האחורי באופן שבו נוצר קרע באורך של כ- 1 ס"מ ובעובי של 1 מ"מ בדופן הצמיג, קרוב (יחסית) לג´נט, ובאנך לו (בין הג´נט לקוביות). מדובר בצמיג איכותי וחדש לחלוטין – ומכאן גם רצוני שלא למהר ולרכוש צמיג חדש. שאלותיי הן, ,אם כן: האם קרע זה הוא בר תיקון (באופן שאוכל להוסיף ולרכב בכל סוג של שטח / מכשול)? אם כן, כיצד מוצע לתקנו? האם אני יכול לעשות זאת בעצמי? האם זה זמן טוב לעבור לטיובלס (במקום לשים פנימית חדשה) או שמא דווקא ההיפך? תודה על תשובותיכם!
|