הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2013 11:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני ברץ עם תוכן  טרק ומרידה
נושא: טרק ומרידה תאריך: 6/25/2013 11:43:00 PM
מחבר/ת: דני ברץ

מהיכרות עם שני הדגמים, המרידה מאוד קרביים הטרק קצת יותר איטיים.
תנוחת הרכיבה במרידה נמוכה יחסית ופחות נוחה, הטרק לעומת זאת נוחים מאוד אבל לדעתי השילדות גדולות מידי ויש לקחת מידה פחות. אני 1.74 ובד"כ רוכב על מידה 17-18. בטרק העדפתי את ה15.5 שזה small. תעשה סיבוב תראה מה יותר נוח לך, המכלולים זה חשוב מאוד אבל השילדה הרבה יותר.


חזרה לפורום