נושא: לגבי האופניים שרכשתי ממך - יונתן תאריך: 6/26/2013 1:51:00 AM
מחבר/ת: y
שלום, שמי יונתן, רכשתי ממך את אופני הסקוט אספקט 30 לפני כשנתיים וחצי בערך. נפגשו בתחנת הרכבת בפ"ת. איני זוכר את שמף, סליחה. צר לי להטריד אותך בבקשה מסוימת. האופניים נגנבו לפני כחצי שנה בערך, והשבוע נתקלתי בהם במפתיע ברחוב בת"א. מיד הזמנתי משטרה והנושא בטיפול. על מנת שאוכל להשיב אליי את האופניים ביקשו ממני במשטרה להוכיח בעלות. בקשתי אליך (בהנחה שלא שמרת את הקבלה..) - האם תוכל לומר לי באיזו חנות רכשת את האופניים, כדי שאצור איתם קשר לשחזר קבלה ובאישורך להוכיח שאכן האופניים נרכשו אצלם על ידך. אשמח מאוד לעזרתך, מאמץ קטן מצדך יעזור לי להשיב אליי את האופניים. תודה רבה, יונתן
|