נושא: הדסט תאריך: 6/30/2013 2:54:00 PM
מחבר/ת: דניאל שרף לוי
היי הסתבכתי ואיני מצליח להרכיב את ההדסט בחזרה (התבלבלתי בסדר הטבעות..) http://www.8ballbikes.co.uk/2012/05/headsets/ ההדטיובס מחוברים אך מהתמונות הנל איני מצליח להבין איזה טבעת אצלי היא: crown race ואיזה היא הseal. תודה מראש, דניאל.
|