הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/2/2013 2:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן צרלשטיין עם תוכן  מידות בטרק מרידה ובכלל השני גרושים שלי.
נושא: מידות בטרק מרידה ובכלל השני גרושים שלי. תאריך: 7/2/2013 2:10:00 PM
מחבר/ת: רומן צרלשטיין

היי דני יש כאן הרבה עניין של העדפה ומבנה גוף.
אני אישית 1.75, ונח לי יותר על L.
גם בחנות כשמדדו אותי גם ב-CTC על הטרק וגם ברוזן על המרידה, אמרו, שאני נראה מאד צפוף על ה-17-18.

בכל מקרה בסוף רוכב על טרק, ואני מאד מבסוט, מדובר על אופנים מאד נוחות ווסרסאטיליות: החל מרכיבות נפח על שבילים לבנים ועיר ועד סינגלים טכניים עם מדרגות וגינות סלעים....



חזרה לפורום