נושא: לא ברור מהם השיפורים שהכנסת תאריך: 7/6/2013 7:47:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ועל מה חשבת כשהכנסת אותם.
אם משקל, למשל, היה השיקול העיקרי - אז לא בטוח שהרכיבים המשופרים מיועדים לDH אגרסיבי במסלולים שהזכרת. צריך לשקול כל אחד מהם בנפרד - בעיקר את הגלגלים והצמיגים.
השלדה והבולם בהחלט מספיק קשוחים בשביל זה, למרות ששניהם אינם מיועדים לDH.
אם אתה רוצה להתחיל במסלולים הנזכרים אבל לא רוצה להשקיע מראש באופניים ייעודיים יקרים, תוכל בהחלט להתחיל עם האופניים הקיימים, ולהחליט עם הזמן והנסיון האם ומתי לרכוש אופני DH. אני שב ומדגיש שאין לי אפשרות להתייחס לכל הרכיבים, ולא כל שיפור בהכרח משפר את עמידות האופניים. המשפט הקודם נכון רק בתנאי שהרכיבים שלא פירטת עמידים דיים, ובעיקר הגלגלים. על פי רוב הגלגלים הם הרכיב שקורס ראשון בשימוש לא מתאים.
בהצלחה
|