הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/6/2013 9:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גבריאל סעדה עם תוכן  תחליף..
נושא: תחליף.. תאריך: 7/6/2013 9:39:00 PM
מחבר/ת: גבריאל סעדה

הבולם הוא בולם סבבה לרמתו ולמחירו, ידוע שלבולם זה יש בעיה עם הריבאונד..
הטיפול הבסיסי לבולם עולה 400 שקלים.
ממליץ לך להחליף.. אם אתה לחוץ בכסף, תקנה בולם טוב אבל מדגם פשוט (רוק שוק או מניטו) אל תתפתה לקנות בולם זול עם אפשרות כיוון ריבאונד כי הריבאונד שלהם ידפק (כמו שקרה אצלך)..
שיהיה בהצלחה..


חזרה לפורום