טקסט הודעת פורום
7/7/2013 5:48:00 PM
איתן ברמן
בכמה אתה משיג את השימאנו?
נושא:
בכמה אתה משיג את השימאנו?
תאריך:
7/7/2013 5:48:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
הרולוף לא הרבה יותר יקרה ממערכת XT שלמה, אם אני זוכר נכון.
סתם סקרנות - למה דוקא מערכת פנימית?
חזרה לפורום