הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/7/2013 6:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  ברור שכדאי...
נושא: ברור שכדאי... תאריך: 7/7/2013 6:59:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

תמיד עדיף לדעת איך דברים עובדים.
כלי עבודה עולה כסף רק בפעם הראשונה.
טיפול עצמאי - הוא דרך מצויינת להכיר את אופנייך טוב יותר.
מחיר הרכיב זניח לעומת מחיר העבודה. זה נשמע מחיר סביר.
היתרון בללכת לחנות הוא שאז יש אחריות (בהנחה שלא מדובר בשרלטנים, וזה המצב על פי רוב).

אני לא ממליץ לכל אחד לטפל באופניים לבד. ישנם שיקולים שונים להעדפת טיפול אצל בעל מקצוע.
אבל אם אתה שואל את השאלה סימן שיש התעניינות מצידך, וכנראה גם איזשהו נסיון מכאני. במקרה כזה אני בהחלט בעד.

בהצלחה


חזרה לפורום