הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/8/2013 9:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  כלים
נושא: כלים תאריך: 7/8/2013 9:13:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

אין בעיה להרכיב שרשרת לבד, זה קל וכדאי לדעת לפני שנתקעים בשטח.
צריך כלי לניתוק/חיבור שרשרת, אבל הוא קיים בהרבה סוגים של רב-כלי (multitool), גם זולים.
http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=58_55_80&products_id=3754

כדאי ומומלץ להחזיק עם הכלים הקטנים גם פיני חיבור, מכיוון שבמיוחד בשרשראות הצרות (9, 10, 11) יכול להיגרם נזק בהרכבה של פין אשר פורק. מדובר בד"כ בנזק קטן, אשר יכול לגרום לפתיחת השרשרת בנקודת החיבור. לא יותר.
http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_88_311&products_id=1132

ניתן גם לקנות חוליית חיבור מהיר, מנתקים את השרשרת עם כלי ומחברים עם החולייה.
http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_88_311&products_id=1177




חזרה לפורום