טקסט הודעת פורום
| 7/10/2013 8:46:00 AM |
|
נושא: ספשליזד בנווה שאנן תאריך: 7/10/2013 8:46:00 AM
מחבר/ת: roman
כשחיפשתי את האופנים שלי אתמול בנווה שאנן ראיתי זוג אופנים שיש מצב מנסים למכור אותם שם צילמתי את התמונה אם מישהו חושב שאלו האופניים שלו כידאי שילך לשם
|
חזרה לפורום |
|
|