נושא: trek 8000 אפורות נגנבו אתמול בתל אביב תאריך: 7/11/2013 9:17:00 PM
מחבר/ת: roman רויטמן
שלום לכולם אתמול ב8 וחצי בערב קיבלתי שיחה מבחור שאמר שראה את האופניים שלי בנווה שאנן (תודה רבה לבחור :rating: ) נסעתי לשם במהירות והתחלתי לחפש לאחר הרבה הלוך חזור ברחוב ובנקודת המחירה שלהם (כן יש להם נקודת מחירה שבה הם מעמידים את כל האופניים הגנובות והם יושבים על הברזלים וממתינים לקונים ) לא ראיתי את האופניים שלי ואז פתאום בין כל הזוגות שעומדות מסביב לעץ ראיתי מונח על הריצפה הכיסא תינוק שהיה מחובר לי לאופניים ואז הבנתי שהם כבר נמכרו פיספסתי בכמה דקות את המכירה. נשארתי שם עוד הרבה זמן מרוב עצבים היו שם כמה עשרות זוגות למכירה TREK KONA MARIDA MARIN מכל הסוגים לכן אני מציא לכל מי שניגנבו לו האופניים ללכת לשם בלי לפחד רואה את שלך קח אותם גם אם לא שלך קח זוג תעשה בלגן תגיד שזה שלך ותנסה למצוא את הבעלים אח"כ באינטרנט
אם רוצים להתארגן קבוצה וללכת כקבוצה גדולה ולקחת להם את כל האופניים כל כמה ימים עד שהם יפסיקו זה יהיה נחמד
|