נושא: אזהרה - גבע מרמת ישי תאריך: 7/13/2013 7:27:00 AM
מחבר/ת: Eran Harel
שלום לכולם, אני חדש כאן וחדש בתחום הרכיבה. מאמין שכמו רבים אחרים שנכנסו לאחרונה לתחום, קיוותי למצוא עסקה טובה של רכישת אופניים ( במקרה שלי אופני כביש) יד 2 במחיר טוב, מאשר אופניים חדשות. לצערי הכניסה שלי לעולם זה של רוכבים, התחילה אתמול עם ״עקיצה״ שבוצעה על ידי בחור בשם גבע מרמת ישי. גבע הציע באתר, אופניים שנת 2009 פול קרבון במחיר של 4200 ש״ח. בשיחות טלפון הסביר גבע כי האופניים נרכבו ע״י אמא שלו והם במצב מצויין ללא סדקים וכדומה. קבענו להפגש בבית ינאי ולאור חוסר הניסיון שלי בבדיקת אופניים, הדבר הראשון שסיכמתי עם גבע הוא שמיד בתום הרכישה, עוד באותו היום אני לוקח את האופניים לרוכב מנוסה שיבדוק הוא את האופניים, במידה ויש בעיה אני מחזיר לו אותם עוד באותו היום, גבע הסכים לתנאי זה ואמר ״ אני בטוח במוצר שאני מוכר ובגלל זה אני מסכים לתנאי זה״. המכירה בוצעה בבית ינאי בשעה 17:45 לערך ובשעה 18:30 לאחר שהגעתי לחבר בכפר סבא שבדק את האופניים ואיתר סדק בשלדה נשלחה לגבע תמונה עם הסדק. יש לציין כי האופניים נלקחו בתוך הרכב ולא על מנשא כזה או אחר. החל מרגע זה גבע לא ענה לשיחות טלפון, ענה רק פעמיים שלוש בהודעות sms, כשההסבר שלו הוא שהוא לא מכיר את הסדק, האופניים לא שלו והוא כבר העביר את הכסף לבעלים, שאני אפנה לבעלים. להזכירכם גבע הציג לכל אורך הדרך כי האופניים של אמא שלו, גם בסיום המכירה אמר ״ מקווה שאמא שלי לא תכעס שמכרתי ב 3900 במקום ב 4200״. בשיחת טלפון לבעלים (אדם שאני לא מכיר בשם דויד) הוא טען שהוא לא מכיר את הסדק והבעיה שלי. לא בדקתי את האופניים כמו שצריך ולכן זו בעיה שלי, לטענתו אני עשיתי את הסדק בפחות משעה שהאופניים היו אצלי. מבקש לציין כי ידוע לי שגבע עובד בחנות אופניים ברמת ישי, שבכוונה אני לא מזכיר את שמה כי כלפיהם אין לי כל טענה, האופניים נקנו ישירות מגבע ללא קשר לחנות. מכיוון שגבע לא עונה שלחתי לו מספר הודעות ביום שישי בהן אני מסביר שבגלל הסדק ועצם זה שהסתיר את המידע ממני, ברצוני לבטל את העסקה כמו שהוא הסכים בפגישתנו, ואני אגיע אליו להחזיר את האופניים. כמובן שגבע מתעלם ואומר שהבעיה שלי מול הבעלים. הודעה זו באה להזהיר את כולם עם ביצוע עסקאות כלשהן עם גבע. כמו כן בכוונתי להגיש נגד גבע תביעה בבית משפט לתביעות קטנות. מקווה שהחווית שלי בתחום הרכיבה בעתיד יהיו חיוביות יותר. מבקש להזהיר את כולם שוב מביצוע עסקה כלשהי עם גבע מרמת ישי. יום טוב לכולם.
|