טקסט הודעת פורום
| 7/14/2013 4:50:00 PM |
|
נושא: לא צריך להגזים תאריך: 7/14/2013 4:50:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני חושב שערן נוהג נכון כשהוא מפרסם את שמו של הבחור ולא את שם החנות. גם אתה מבין שהוא לא פעל בשם החנות אלא כאדם פרטי, ולכן אין להטיל רפש בחנות.
ערב טוב
|
חזרה לפורום |
|
|